Oferta rozeznania cen na
świadczenie usług cateringowych
§ 1
Na podstawie niniejszej umowy, Wykonawca zobowiąże się do świadczenia usług cateringowych na rzecz Zamawiającego (przygotowywania i dostarczania posiłków)
w okresie wrzesień 2010 r. - czerwiec 2011 r.
§ 2
1/Usługa dotyczyć będzie 19 dzieci w wieku 3 – 6 lat zapisanych do przedszkola
2/ Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca
zobowiązany będzie skorygować liczbę posiłków na dany dzień, jeżeli zmiany w
zapotrzebowaniu złożone zostaną do godz. 1000 danego dnia. Na Wykonawcy spoczywa
obowiązek przechowywania próbek posiłków do celów kontroli.
3/ Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach
gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
4/ Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na 5 dni (poniedziałek – piątek) i dostarczany
Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Zmiany sugerowane przez Zamawiającego
powinny być uwzględnione przez Wykonawcę.
5/ Dzienny posiłek obejmuje: zupę, drugie danie i surówkę, kompot.
6/ Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, półmięsne i jarskie,
przygotowywanie posiłków i ich transport. Wykonawca dostarcza każdorazowo naczynia
wielokrotnego użytku i sztućce.
7/Posiłki będą dostarczane w godz 1230 - 1245. Odbiór tremosów, naczyń, sztućców i resztek
obiadowch nastąpi tego samego dnia w godz. 1330 – 1500.
8/ Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie
na bazie produktów najwyższej jakości. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe dla
dzieci przedszkolnych i nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
9/ Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania comiesiecznych rozliczeń za dostarczone
posiłki.
10/ Za wykonanie i dostarczenie obiadu dla jednego dziecka całkowity
koszt wynosi brutto ….. (jeden posiłek/jedno dziecko)
11/ Strony ustalą comiesięczny tryb rozliczeń. Faktura wystawiana będzie na koniec miesiąca
kalendarzowego i opiewać będzie na wartość wszystkich rzeczywiście wydanych
obiadów do przedszkola na przestrzeni minionego miesiąca.
12/ Zapłata następować będzie przelewem na rachunek wykonawcy wskazany w wystawionej
fakturze, w terminie 14 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu.
13/ Za zwłokę w zapłacie wynagrodzenia, Wykonawcy przysługiwać będą ustawowe odsetki,
za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
§ 3
Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za:
1/ Jakość oraz estetykę serwowanych obiadów
2/ Zgodność świadczonych usług z obowiązującymi normami zbiorowego żywienia i
wymogami sanitarno – epidemiologicznymi i w tym zakresie odpowiada przed PPIS w
Lublińcu.
3/ Wykonawca jest obowiązany przekazać zamawiającemu kopię dokumentu kontroli
sanitarnej przeprowadzonej przez uprawniony organ w części dotyczącej Zamawiającego.
§ 4
1/ Umowa zostanie zawarta na czas określony od września 2010 r. do końca czerwca 2011 r.
z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy przewidzianych w harmonogramie
przedszkola
2/ Każda ze stron może wypowiedzieć umowę z 1 miesięcznym wyprzedzeniem
3/ Wszelkie spory wynikające z realizacji umowy, strony deklarują rozwiązywać w drodze
negocjacji.
4/ Do spraw nieuregulowanych w ninijszej umowie zastosowanie mają właściwe przepisy
Kodeksu Cywilnego
5/ Umowę sporządzi się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej ze ston.
6/ Oferty uwzględniające cenę o której mowa w § 2 pkt. 10 należy składać do
dnia 2 lipca 2010 r. w kancelarii szkoły, osobiście lub pocztą na adres:
Zespół Szkolno – Przedszkolny
Sieraków Śl. ul. Szkolna 4
42 – 793 Ciasna
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sierakowie Śląskim