Komunikaty

Oferta rozeznania cen na świadczenie usług cateringowych

 

Oferta rozeznania cen na

świadczenie usług cateringowych

 

 

§ 1

Na podstawie niniejszej umowy, Wykonawca zobowiąże się do świadczenia usług cateringowych na rzecz Zamawiającego (przygotowywania i dostarczania posiłków)

w okresie wrzesień 2010 r. - czerwiec 2011 r.

§ 2

1/Usługa dotyczyć będzie 19 dzieci w wieku 3 – 6 lat zapisanych do przedszkola

 

2/ Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca

zobowiązany będzie skorygować liczbę posiłków na dany dzień, jeżeli zmiany w

zapotrzebowaniu złożone zostaną do godz. 1000 danego dnia. Na Wykonawcy spoczywa

obowiązek przechowywania próbek posiłków do celów kontroli.

 

3/ Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych termosach

gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.

 

4/ Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na 5 dni (poniedziałek – piątek) i dostarczany

Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia. Zmiany sugerowane przez Zamawiającego

powinny być uwzględnione przez Wykonawcę.

 

5/ Dzienny posiłek obejmuje: zupę, drugie danie i surówkę, kompot.

 

6/ Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, półmięsne i jarskie,

przygotowywanie posiłków i ich transport. Wykonawca dostarcza każdorazowo naczynia

wielokrotnego użytku i sztućce.

 

7/Posiłki będą dostarczane w godz 1230 - 1245. Odbiór tremosów, naczyń, sztućców i resztek

obiadowch nastąpi tego samego dnia w godz. 1330 – 1500.

 

8/ Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie

na bazie produktów najwyższej jakości. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe dla

dzieci przedszkolnych i nie mogą być przygotowywane z półproduktów.

 

9/ Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania comiesiecznych rozliczeń za dostarczone

posiłki.

 

10/ Za wykonanie i dostarczenie obiadu dla jednego dziecka całkowity

koszt wynosi brutto ….. (jeden posiłek/jedno dziecko)

 

11/ Strony ustalą comiesięczny tryb rozliczeń. Faktura wystawiana będzie na koniec miesiąca

kalendarzowego i opiewać będzie na wartość wszystkich rzeczywiście wydanych

obiadów do przedszkola na przestrzeni minionego miesiąca.

 

12/ Zapłata następować będzie przelewem na rachunek wykonawcy wskazany w wystawionej

fakturze, w terminie 14 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu.

 

13/ Za zwłokę w zapłacie wynagrodzenia, Wykonawcy przysługiwać będą ustawowe odsetki,

za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.

§ 3

Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za:

 

1/ Jakość oraz estetykę serwowanych obiadów

 

2/ Zgodność świadczonych usług z obowiązującymi normami zbiorowego żywienia i

wymogami sanitarno – epidemiologicznymi i w tym zakresie odpowiada przed PPIS w

Lublińcu.

 

3/ Wykonawca jest obowiązany przekazać zamawiającemu kopię dokumentu kontroli

sanitarnej przeprowadzonej przez uprawniony organ w części dotyczącej Zamawiającego.

 

§ 4

 

1/ Umowa zostanie zawarta na czas określony od września 2010 r. do końca czerwca 2011 r.

z uwzględnieniem dni ustawowo wolnych od pracy przewidzianych w harmonogramie

przedszkola

 

2/ Każda ze stron może wypowiedzieć umowę z 1 miesięcznym wyprzedzeniem

 

3/ Wszelkie spory wynikające z realizacji umowy, strony deklarują rozwiązywać w drodze

negocjacji.

 

4/ Do spraw nieuregulowanych w ninijszej umowie zastosowanie mają właściwe przepisy

Kodeksu Cywilnego

 

5/ Umowę sporządzi się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach dla każdej ze ston.

 

6/ Oferty uwzględniające cenę o której mowa w § 2 pkt. 10 należy składać do

dnia 2 lipca 2010 r. w kancelarii szkoły, osobiście lub pocztą na adres:

Zespół Szkolno – Przedszkolny

Sieraków Śl. ul. Szkolna 4

42 – 793 Ciasna


 

 

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 14.06.2010
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 czerwca 2010 09:50
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jerzy Dubiel
Ilość wyświetleń: 1192
14 czerwca 2010 09:50 (Jerzy Dubiel) - Utworzenie dokumentu.